glo™ – interaktivní „totemy“ v nákupních centrech 

Digitální kiosky alias „totemy“ baví a prodávají

 

Zaujmout a pobavit návštěvníky obchodních center po celém světě pomáhají tzv. totemy – interaktivní kiosky s dotykovým displejem a různými funkcemi, jež využívají výdobytky moderních technologií.

Například totemy, které jsme spoluvytvářeli v Tasty Air, vás umí vyfotit a následně zpracovat originální animovanou podobiznu, kterou můžete virtuálně sdílet s přáteli. Během jara 2022 jsme dodali toto softwarové řešení marketingové agentuře Guerilla Event Solutions, která realizuje celý projekt pro prestižního zákazníka British American Tobacco.

Digitální technologie pronikají do našeho fyzického světa

 

Prodejci a marketéři vymýšlejí nové metody, jak oslovit klienty online, stejně jako v reálném prostředí. Poměrně čerstvým fenoménem je kombinování fyzického a digitálního zážitku (často s virtuální a rozšířenou realitou) pro marketingové účely a nejen ty. Tato hybridní forma interakce získala označení „phygital“ a více o ní píšeme v článku 5 trendů v rozšířené realitě (AR) pro rok 2022.

 

Výstupem bývají různé dotykové displeje a kiosky umístěné v obchodních centrech, kde si kolemjdoucí mohou vyzkoušet, jak jim sluší dané oblečení, make-up, šperky či ozdoby. Vše funguje s pomocí technologií, jako jsou 3D animace, případně virtuální a rozšířená realita.

 

A podobnou cestou se rozhodl vydat tabákový gigant British American Tobacco (Lucky Strike, Kent, Pall Mall aj.) v rámci propagace elektronické cigarety glo™.

Přemýšlíte o pořízení podobného digitálního panelu s interaktivní aplikací? Ozvěte se nám!

Jak probíhala spolupráce a co bylo naším úkolem?

 

Oslovila nás agentura Guerilla Event Solutions, která hledala dodavatele softwarového řešení pro reklamní totemy, přičemž mechanickou část, propagaci a rozmístění po Česku realizuje agentura svépomocí. Na nabídku jsme rádi kývli, přestože byl pro nás výzvou šibeniční termín zhotovení – produkt jsme zvládli dodat v rekordním čase 1 měsíce!

 

Totemy glo™ fungují tak, že uživatel nejprve zodpoví kvíz s celkem 5 otázkami ohledně životního stylu, a to kliknutím na jeden z 5 obrázků. Na základě odpovědí systém vyhodnotí, do které z těchto 5 kategorií patříte. Tyto kategorie jsou:  Stylař, Pohodář, Rebel, Požitkář nebo Pařmen. Podle toho vám aplikace doporučí vhodný kryt elektronické cigarety.

 

A nakonec přichází třešnička na dortu – stylová animovaná postavička či avatar s fotkou vašeho obličeje. V totemu je totiž zabudovaná kamera a výsledný obrázek si zákazník může nechat poslat na e-mail, sdílet ho s přáteli na sítích apod. Pro získání fota je zapotřebí souhlas se zasíláním marketingových informací, čímž firma získá kontakt na potenciálního zákazníka.

glo-digitalni-kiosek-02

  

Totemy glo™ budou brzy tisknout a potkáme je i na festivalech

 

Kromě obchodních center a obchodů je v plánu interaktivní totemy umístit také na hudebních festivalech a podobných venkovních akcích. V Tasty Air už nyní pracujeme na implementaci funkce, díky níž si svůj animovaný portrét přímo na místě vytisknete.

 

Další výzvou bude pro náš vývojářský tým připravit verzi pro tablety a smartphony, jak zvažuje zadavatel. Celé řešení tak bude nutné „překlopit“ do mobilní verze a současně zachovat obsah a funkce, tedy kvíz, focení a vykreslení postavy.

Práce na projektu nás baví, a to natolik, že dokonce zvažujeme tvorbu vlastního totemu.

 

Ale o tom pojednáme třeba zase příště :-)

Interaktivní panely mohou obsahovat také:

■ Prohlídky produktů v jejich realistické podobě

■ Interaktivní prvky, hry a kvízy

■ 3D animace, videa a příběhy

■ Mluvící postavy či oživlé obrazy

■ VR a AR do mobilu
■ Profesinální 3D skeny

Chcete zvýšit povědomí o svých produktech pomocí interaktivních kiosků?

Ozvěte se nám a my pro vás vymyslíme optimální řešení na míru!