Ostrava, Česká republika

Virtuální realita jako marketingový nástroj

pro společnost Váhala s.r.o.

Jak tato realizace vznikla?


Situace v oblasti řeznictví a zpracování masa se již dlouhou dobu potýká s nedostatkem studentů, kteří se rozhodují kam jít studovat a toto řemeslo jim nikdo není schopen snadno přiblížit. Druhá oblast je vyjednávání s obchodními řetězci, kteří jenom tlačí s cenou dolů. A nikdy nemají šanci navštívit daný provoz nebo si tuto činnost dokonce vyzkoušet.

Jak jsme postupovali při realizaci


Na základě společně vytvořeného scénáře jsme dorazili osobně do výrobních prostor. Během prohlídky jsme pochopili základní postupy práce řezníků a s vedením si vydefinovali cíl projektu. Během necelých tří měsíců proběhla realizace a vzniklo unikátní řešení, díky kterému budou schopni obchodní zástupci lépe a snadněji argumentovat ceny ručně zpracovaných masných výrobků. Vše je zaměřeno na prožitek uživatele a navození atmosféry z provozu.

Chtěli byste také prezentovat svou společnost pomocí VR? Ozvěte se nám a my Vám pomůžeme!

Hlavní výhody virtuální reality pro marketing

■ Prezentace společnosti před obchodními partnery

■ Digitální marketing 21.století

■ Nové možnosti zaujetí studentů pro výběr povolání

■ Moderní prezentace pracovních postupů a prostor

■ Novodobá forma propagace

Unikátnost realizovaného projektu


V roce 2019, během letních prázdnin, jsme úspěšně dodali aplikaci rozšířené reality pro Zborovský hrad na Slovensku. Celkově se jednalo o zpracování nové návštěvnické trasy obsahující 3D prvky v podobě rytířů ve skutečné velikosti, ručně kreslené animace nástěnných obrazů, představení vykopávek nalezených na hradě, které doposud nebyli nezveřejněné. Také vizualizaci budoucí rekonstrukce hradu o velikost 2 x 1m. V poslední částí bylo zobrazení zábavných postav nad pivními tácky.

Vyjádření zákazníka


"V naší společnosti VÁHALA sro máme v plánu pomocí VR nejen obhajovat ceny svých kvalitních produktů, ale také zaujmout mladší generace tak, aby k nám šli pracovat. Plán nasazení virtuální reality do škol, kde si studenti mohou vyzkoušet jaké je být řezníkem, nás velice těší. Krom toho nám VR přineslo nové možnosti interního rozvoje a také zaujetí nové klientely. Proto společnost TASTY AIR a technologii virtuální reality vřele doporučuji i pro jiné společnosti ať už z oblasti masného průmyslu, tak i jiných."

Mgr. Barbora Denková

www.vahala.cz

Máte zájem tímto způsobem propagovat Vaši společnost? Ozvěte se nám a my Vám pomůžeme!