Vyvíjíme aplikace s virtuální realitou pro firmy a průmyslové závody (Váhala, RHO), turistická centra, muzea a památky (Zborovský hrad), ale i klienty z oblasti zdravotnictví (TSE) a dalších odvětví. Vždy děláme vše pro to, aby aplikace splnila specifické cíle projektu a zužitkovala potenciál VR na maximum.
S pomocí virtuální reality jsme dokázali zefektivnit výrobní procesy a trénink zaměstnanců, usnadnit komunikaci napříč detašovanými pracovišti, modernizovat marketingové aktivity firem a zvýšit návštěvnost i popularitu turistických objektů – viz Reference . Rádi připravíme unikátní aplikaci s virtuální realitou pro váš projekt, zasvětíme vás do technických aspektů VR a společně navrhneme konkrétní řešení.
Díky mnohaletým zkušenostem a know-how vás provedeme celým procesem od A do Z – poradíme ohledně financování, provedeme vstupní analýzy, závěrečná testování i pozdější aktualizace, zajistíme servery i hosting a pomůžeme s propagací.
Virtuální realita je progresivní technologie založená na uměle vytvořeném simulovaném prostředí a naší interakci v něm. VR postupně proniká do byznysu, vzdělávání, průmyslu, medicíny, vědy i dalších odvětví a stále více se s ní setkáváme v každodenním životě.
V Tasty Air vytváříme aplikace s virtuální a rozšířenou realitou pro firmy, průmyslové závody, historické památky, muzea a další klienty. Naše VR aplikace zefektivňují výrobní, logistické i vzdělávací procesy, prohlubují interakci zákazníků s produkty a přinášejí bezkonkurenční 3D zážitky pro návštěvníky památek, muzeí či zábavních parků. Pomáháme tak zvyšovat popularitu a konkurenceschopnost ve firemním i neziskovém prostředí.
Virtuální realita (VR) označuje simulaci skutečného nebo fiktivního světa a naši interakci v něm. Pro 3D zobrazení virtuální reality zpravidla potřebujeme speciální VR brýle či headset a haptické ovladače pro pohyb rukou. S jejich pomocí se „ponoříte“ do nového prostředí, kde se můžete pohybovat a vykonávat další akce, podobně jako v PC hře nebo ve filmu, jehož jste hlavními aktéry.
■ V muzeích cestovat do minulosti jako nikdy předtím
■ Prohlédnout si prostory a objekty vzdáleně a interaktivně
■ Simulovat práci se stroji
■ V turistických centrech prožít unikátní zážitky
■ Simulovat operaci, řízení letadla nebo bojovou akci
■ Prezentovat ve 3D jakýkoliv produkt či prostor
Využití VR nezná hranic, postupně se aplikuje v dalších oborech a stále více pomáhá v každodenním životě.
V Tasty Air vyvíjíme VR aplikace pro klienty z oblastí cestovního ruchu a turismu,
průmyslu či zdravotnictví, ale rádi zkoumáme i další, neprobádané oblasti.
Vyvíjíme VR aplikace pro každé zařízení
Virtuální realita pro iPhony, Android i počítače
Vyvíjíme aplikace pro všechny VR headsety
Pro plnohodnotný zážitek z virtuální reality je obvykle nezbytná kombinace počítače se speciálními VR brýlemi (Oculuc, HTC, Pimax aj.). Omezenější zobrazení VR však zvládnou i některé vyspělejší smartphony, a to za použití menších VR brýlí, jež slouží jako držák smartphonu.
V Tasty Air vyvíjíme VR aplikace, které maximálně těží z možností této technologie. Jejich spuštění proto vyžaduje adekvátně výkonný počítač, grafiku a headset. Pracujeme s enginem Unity a umíme aplikaci portovat na jakékoli zařízení – PC, smartphone s Android a iOS či tablet.
Při vývoji klademe důraz na co nejrealističtější design a grafiku, hladký provoz a intuitivní ovládání.
Proč je virtuální realita médium budoucnosti?
■ Posune váš byznys před konkurenci – VR působí jako magnet, takže snadno přilákáte zákazníky k virtuálnímu vyzkoušení produktů, prohlídce hotelu či nemovitosti nebo zkušební jízdě novým vozidlem, aniž by opustili autosalon.
■ Bezpečný, efektivní i úsporný trénink a vzdělávání – nácvik operačního zákroku, pilotování letadla nebo práce s novým strojem lze nyní provést rychleji, efektivněji a bez draze zaplacených chyb.
■ VR zažívá boom – VR je novým trendem především díky kvalitnějším brýlím a ovladačům, výkonnějšímu hardwaru, ale i zájmu uživatelů, firem a samozřejmě investorů.
■ VR má zálusk na všechny smysly – budoucí vývoj VR umožní zapojit krom zraku a sluchu také čich a chuť, čehož se jistě nemohou dočkat (nejen) návštěvníci a majitelé gastronomických podniků.
Nezávazná poptávka
Uvažujete o vytvoření aplikace s virtuální či rozšířenou realitou pro svou firmu či projekt?
Příklady aplikace virtuální reality v komerčním a neziskovém prostoru
Oslovily vás možnosti virtuální reality? Zajímá vás, zda a jak byste VR mohli uplatnit pro svůj projekt?
Podívejme se na modelové příklady využití virtuální reality v komerční i neziskové sféře:
1. VR v průmyslu a výrobě
Jak firmy, tak zaměstnanci již nyní těží z virtuální reality např. během tréninku, který lze obohatit o interaktivní práci se stroji a zařízeními, nebo při spolupráci expertů na dálku. Firmy z automotive dále nabízí zkušební virtuální projížďku jako účinný marketingový nástroj.
2. VR v cestovním ruchu a turismu
VR je skvělý nástroj pro propagaci turistických destinací a atrakcí. 360° fotografie a videa umožňují zájemcům prohlédnout si z pohodlí domova hotel, pláž nebo místní atrakce. Muzea, hrady, skanzeny či zábavní parky zase oživují prohlídky o zobrazení historické podoby místa nebo virtuální návštěvu muzejní exhibice.
3. VR ve vzdělávání a školství
Trénink zaměstnanců i školní hodiny jsou díky virtuální realitě záživnější a lépe účastníky „vtáhnou“, takže rychleji pochopí fyzikální zákony a snáze si osvojí práci se zařízením. Pomáhá také při rizikovém tréninku lékařů, vojáků nebo hasičů, kde vinou nezkušenosti hrozí škody na majetku a zdraví.
4. VR ve zdravotnictví a medicíně
Virtuální realita je motorem, jenž pohání vývoj v medicíně – pomáhá medikům naučit se ovládat zdravotní techniku nebo si vyzkoušet virtuální operaci, aniž by ohrožovali zdraví pacienta. VR brýle s relaxačními videi slouží pro uklidnění pacientů během zákroků, čímž redukují stres i bolest.
5. VR v marketingu a e-commerce
Více zábavy, interakce, příběhů a zážitků – během virtuální návštěvy obchodu či kanceláří firmy, při zkoušení oblečení nebo make-upu, ale i formou virtuální prohlídky bytu nebo rodinného domu. VR marketing má potenciál stát se klíčovým nástrojem reklamního průmyslu.
Jaký je rozdíl mezi virtuální (VR) a rozšířenou (AR) realitou?
Zatímco virtuální realita (VR) přenáší člověka do zcela umělého, simulovaného prostředí, rozšířená realita (AR) je založena na skutečném světě kolem nás, který je obohacen o nové prvky v podobě grafiky, 3D modelů postav a věcí, videí apod. Podle nepsané definice je virtuální realita ze 75 % virtuální a z 25 % reálná, rozšířená realita pak z 25 % virtuální a ze 75 % reálná. Pro zobrazení rozšířené reality zpravidla vystačíme s chytrým telefonem či tabletem, virtuální realita vyžaduje speciální brýle, sluchátka a techniku.
V praxi se prvky rozšířené a virtuální reality často prolínají a finální aplikace využívá obě technologie.
Také aplikace z naší dílny mnohdy kombinují oba principy uchopení reality pro co nejefektivnější praktický přínos.
Tato stránka využívá COOKIES pro správné fungování webu.