Tvoříme aplikace s virtuální realitou na míru

Vyvíjíme aplikace s virtuální realitou pro firmy a průmyslové závody (Váhala, RHO), turistická centra, muzea a památky (Zborovský hrad), ale i klienty z oblasti zdravotnictví (TSE) a dalších odvětví. Vždy děláme vše pro to, aby aplikace splnila specifické cíle projektu a zužitkovala potenciál VR na maximum.

 

S pomocí virtuální reality jsme dokázali zefektivnit výrobní procesy a trénink zaměstnanců, usnadnit komunikaci napříč detašovanými pracovišti, modernizovat marketingové aktivity firem a zvýšit návštěvnost i popularitu turistických objektů – viz Reference . Rádi připravíme unikátní aplikaci s virtuální realitou pro váš projekt, zasvětíme vás do technických aspektů VR a společně navrhneme konkrétní řešení.

 

Díky mnohaletým zkušenostem a know-how vás provedeme celým procesem od A do Z – poradíme ohledně financování, provedeme vstupní analýzy, závěrečná testování i pozdější aktualizace, zajistíme servery i hosting a pomůžeme s propagací.

Aplikace s virtuální realitou jsme dodali


Aplikace s virtuální realitou jsme dodali


Virtuální realita na míru

Virtuální realita je progresivní technologie založená na uměle vytvořeném simulovaném prostředí a naší interakci v něm. VR postupně proniká do byznysu, vzdělávání, průmyslu, medicíny, vědy i dalších odvětví a stále více se s ní setkáváme v každodenním životě.

 

V Tasty Air vytváříme aplikace s virtuální a rozšířenou realitou pro firmy, průmyslové závody, historické památky, muzea a další klienty. Naše VR aplikace zefektivňují výrobní, logistické i vzdělávací procesy, prohlubují interakci zákazníků s produkty a přinášejí bezkonkurenční 3D zážitky pro návštěvníky památek, muzeí či zábavních parků. Pomáháme tak zvyšovat popularitu a konkurenceschopnost ve firemním i neziskovém prostředí.

Co je to virtuální realita (VR)?

Virtuální realita (VR) označuje simulaci skutečného nebo fiktivního světa a naši interakci v něm. Pro 3D zobrazení virtuální reality zpravidla potřebujeme speciální VR brýle či headset a haptické ovladače pro pohyb rukou. S jejich pomocí se „ponoříte“ do nového prostředí, kde se můžete pohybovat a vykonávat další akce, podobně jako v PC hře nebo ve filmu, jehož jste hlavními aktéry.

V praxi virtuální realita umožňuje například:

■ V muzeích cestovat do minulosti jako nikdy předtím

■ Prohlédnout si prostory a objekty vzdáleně a interaktivně

■ Simulovat práci se stroji

■ V turistických centrech prožít unikátní zážitky

■ Simulovat operaci, řízení letadla nebo bojovou akci

■ Prezentovat ve 3D jakýkoliv produkt či prostor

Využití VR nezná hranic, postupně se aplikuje v dalších oborech a stále více pomáhá v každodenním životě.


V Tasty Air vyvíjíme VR aplikace pro klienty z oblastí cestovního ruchu a turismu,

průmyslu či zdravotnictví, ale rádi zkoumáme i další, neprobádané oblasti.


Vyvíjíme VR aplikace pro každé zařízení



Virtuální realita pro iPhony, Android i počítače



Vyvíjíme aplikace pro všechny VR headsety


Pro plnohodnotný zážitek z virtuální reality je obvykle nezbytná kombinace počítače se speciálními VR brýlemi (Oculuc, HTC, Pimax aj.). Omezenější zobrazení VR však zvládnou i některé vyspělejší smartphony, a to za použití menších VR brýlí, jež slouží jako držák smartphonu.

 

V Tasty Air vyvíjíme VR aplikace, které maximálně těží z možností této technologie. Jejich spuštění proto vyžaduje adekvátně výkonný počítač, grafiku a headset. Pracujeme s enginem Unity a umíme aplikaci portovat na jakékoli zařízení – PC, smartphone s Android a iOS či tablet.

 

Při vývoji klademe důraz na co nejrealističtější design a grafiku, hladký provoz a intuitivní ovládání.

Proč je virtuální realita médium budoucnosti?


 Posune váš byznys před konkurenci – VR působí jako magnet, takže snadno přilákáte zákazníky k virtuálnímu vyzkoušení produktů, prohlídce hotelu či nemovitosti nebo zkušební jízdě novým vozidlem, aniž by opustili autosalon.

 

■ Bezpečný, efektivní i úsporný trénink a vzdělávání – nácvik operačního zákroku, pilotování letadla nebo práce s novým  strojem lze nyní provést rychleji, efektivněji a bez draze zaplacených chyb.

 

■ VR zažívá boom – VR je novým trendem především díky kvalitnějším brýlím a ovladačům, výkonnějšímu hardwaru, ale  i zájmu uživatelů, firem a samozřejmě investorů.

 

■ VR má zálusk na všechny smysly – budoucí vývoj VR umožní zapojit krom zraku a sluchu také čich a chuť, čehož se jistě nemohou dočkat (nejen) návštěvníci a majitelé gastronomických podniků.

Nezávazná poptávka

Uvažujete o vytvoření aplikace s virtuální či rozšířenou realitou pro svou firmu či projekt?

Příklady aplikace virtuální reality v komerčním a neziskovém prostoru

Oslovily vás možnosti virtuální reality? Zajímá vás, zda a jak byste VR mohli uplatnit pro svůj projekt?

 

Podívejme se na modelové příklady využití virtuální reality v komerční i neziskové sféře:

1. VR v průmyslu a výrobě
Jak firmy, tak zaměstnanci již nyní těží z virtuální reality např. během tréninku, který lze obohatit o interaktivní práci se stroji a  zařízeními, nebo při spolupráci expertů na dálku. Firmy z automotive dále nabízí zkušební virtuální projížďku jako účinný marketingový nástroj.

2. VR v cestovním ruchu a turismu

VR je skvělý nástroj pro propagaci turistických destinací a atrakcí. 360° fotografie a videa umožňují zájemcům prohlédnout si z pohodlí domova hotel, pláž nebo místní atrakce. Muzea, hrady, skanzeny či zábavní parky zase oživují prohlídky o zobrazení historické podoby místa nebo virtuální návštěvu muzejní exhibice.

3. VR ve vzdělávání a školství

Trénink zaměstnanců i školní hodiny jsou díky virtuální realitě záživnější a lépe účastníky „vtáhnou“, takže rychleji pochopí fyzikální zákony a snáze si osvojí práci se zařízením. Pomáhá také při rizikovém tréninku lékařů, vojáků nebo hasičů, kde vinou nezkušenosti hrozí škody na majetku a zdraví.

4. VR ve zdravotnictví a medicíně

Virtuální realita je motorem, jenž pohání vývoj v medicíně – pomáhá medikům naučit se ovládat zdravotní techniku nebo si vyzkoušet virtuální operaci, aniž by ohrožovali zdraví pacienta. VR brýle s relaxačními videi slouží pro uklidnění pacientů během zákroků, čímž redukují stres i bolest.

5. VR v marketingu a e-commerce

Více zábavy, interakce, příběhů a zážitků – během virtuální návštěvy obchodu či kanceláří firmy, při zkoušení oblečení nebo make-upu, ale i formou virtuální prohlídky bytu nebo rodinného domu. VR marketing má potenciál stát se klíčovým nástrojem reklamního průmyslu.

Jsme připraveni navrhnout originální řešení na míru vašemu projektu.

Jaký je rozdíl mezi virtuální (VR) a rozšířenou (AR) realitou?

Zatímco virtuální realita (VR) přenáší člověka do zcela umělého, simulovaného prostředí, rozšířená realita (AR) je založena na  skutečném světě kolem nás, který je obohacen o nové prvky v podobě grafiky, 3D modelů postav a věcí, videí apod. Podle nepsané definice je virtuální realita ze 75 % virtuální a z 25 % reálná, rozšířená realita pak z 25 % virtuální a ze 75 % reálná. Pro  zobrazení rozšířené reality zpravidla vystačíme s chytrým telefonem či tabletem, virtuální realita vyžaduje speciální brýle, sluchátka a techniku.

V praxi se prvky rozšířené a virtuální reality často prolínají a finální aplikace využívá obě technologie.

Také aplikace z naší dílny mnohdy kombinují oba principy uchopení reality pro co nejefektivnější praktický přínos.

Napište nám

Povinné pole.
Povinné pole. Špatně zadaný email.
Povinné pole.
Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme. Ozveme se vám co nejdříve.
Omlouváme se ale došlo problému, vaše zpráva nebyla odeslána. Zkuste prosím napsat na mail vojtech@tastyair.cz přímo ze svého emailového klienta. Děkujeme.