Vzdálený asistent jako nástroj k servisování

Co nebo kdo je vlastně vzdálený asistent

Vzdálený asistent, v angličtině používaný termín REMOTE ASSIST je dnes v zahraničí celkem známá věc. V základě funguje na principu videohovoru mezi pracovníky na pracovištích a také ve vztahu pracovník-specialista. Specialista je většinou člověk sedící ve své kóji a navádí, skrze videohovor, pracovníka na stanovišti, kde je například nutná pravidelná údržba, či oprava. Nejedná se ovšem o obyčejný videohovor. Specialista má možnost v reálném čase posílat dokumentaci či návodky přímo do telefonu pracovníka a co víc, může mu přímo do displeje telefonu zakreslovat, kroužkovat a značit postupy vizuální formou. Podobně, jako to známe u elektronické tužky při hokejových utkáních.

Základní fakta

■ Zlepšení pracovních procesů v letectví o 99.99%

■ Snížené cestovní náklady díky vzdálené údržbě o 60%

■ Prokázané 20% zvýšení produktivity ve skladech

■ Telemedicína - zrychlení komunikace o 30%

Jaká technika je k tomu potřeba?

Obyčejný chytrý telefon postačí a pro pracovníky, kteří potřebují mít volné ruce při servisování v reálněm čase při postupu "krok za krokem" se výborně hodí chytré brýle VUZIX. Více o chytrých brýlích na videu zde.

Chtěli byste vyzkoušet vzdáleného asistenta u Vás ve společnosti? Ozvěte se nám a domluvíme se!

Snížení nákladů a zrychlení servisu

Velkou výhodou technologie vzdálené podpory je snížení nákladů a rychlejší provedení servisu. Specializovaní servisní technici totiž nemusí být fyzicky přítomni na všech provozech. Technický problém v Česku je možné řešit například s technikem v USA či Německu. Lze ušetřit spoustu času a velké výdaje za cestování. Specialisté se totiž mohou kdykoli a odkudkoli na světě propojit v reálném čase s lokálním pracovníkem. Jedná se tedy o ověřenou a okamžitou návratnost investic.

Hlavní výhody vzdáleného asistenta na pracovištích

■ Práce s live podporou hands-free díky chytrým brýlím

■ Novodobý způsob školení zaměstnanců

■ Možnost přidat funkce rozšířené reality

■ Snížení nákladů na servisování

■ Jednoduché, intuitivní ovládání a hlasové ovládání

■ Zrychlení procesu servisování

Vzdáleným asistentem napříč obory

Vzdálená podpora (RemoteAssist) ve spojení s brýlemi Vuzix M400 pomáhá ke kvalitnější komunikaci vašeho týmu. Ať už pracujete ve fabrice, na staveništi, v nemocnici nebo na zaoceánské lodi, budete mít všechny informace a nástroje potřebné pro vzdálenou podporu ihned po ruce. Díky inteligentním funkcím bude práce rychlejší, snadnější a hands-free.

Máte zájem tímto způsobem snadněji komunikovat napříč společností ? Ozvěte se nám a my Vám pomůžeme!